Snabba rusher

Jag har tränat klart nu. Skönt att det var så kort pass idag. Jag körde själv eftersom AC har ont i halsen. Sedan kör vi dubbla pass på lördag och söndag! Det kommer nog vara de tuffaste. Imorgon är det träningsledigt.

Jag har iallafall ringt till mäklaren idag angående om att få nyklarna tidigare än den 2 juni. Det verkar som att det finns chans att jag skulle kunna få komma in på fredageftermiddag. *hoppas*Men vi får se. Är inte helavärlden om jag kommer in på måndagen,men roligt att pyssla lite innan veckan drar igång.

Funderar på att köpa en tvättmaskin på en gång då jag flyttar in. Vore såå skönt. Tänk, bara kunnafylla en maskin då man kommer hem från träningen. Kanoners. Har kollat på Expert som har en mindre tvättmaskin, men som ändå tar 5kg. Det skulle vara perfekt.

Men vi får se vad som händer. Jag måste nog koncentrera mig på inredningen i första hand, även om tvättmaskinen ligger i bakhuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0