Slutet gott - allting gott :)

Äntligen har veckan börjat gå mot sitt slut. Känns skönt för jag har verkligen varit trött den här veckan. Igår gick jag och la mig 22.00. Resultatet: Piggare! Så skönt. Lite träningsvärk i magen. Skönt att övningarna ger resultat.

Idag har jag inget ärende efter jobbet så då ska AC och jag ut och springa + köra styrkan direkt då vi kommer hem. Igår var vi klara vid 19.30. Men det berodde ju på att jag var på banken till 17.30.

Idag ska jag ringa mäklaren och höra om jag kan få komma in i lägenheten innan helgen. Vi får se! Egentligen skulle han ringa mig då "det började närma sig" inflyttning. Men jag ringer iallafall idag för banken vill veta när vi ska ses.

Vi höres senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0