Samanfattning av helgen

Jag tänkte dummera helgen. Den har varit helt klart lyckad! Verkligen. Lördagen var så mysig. Mormor och morfar på besök ♥. Grillning med nya gasolgrillen, funkade utmärkt. Tränade intervaller efter maten och körde styrkan med bla. coreövningar. Kändes bra. Såg Charlotte P sjunga bra men inte lyckas ändå. Synd! Förövrigt gillade jag Danmark låt. På minde om den svenska gamla låten "min bror och jag". Någon som håller med?

Söndagen har också bjudit på en massa trevligheter. Utförsäljningen av kinesiskt porslin gjorde ett hål i plånboken, men eftersom jag ska flytta nästa måndag skyller jag på att jag behöver allt porslin jag kan få. haha! Åt hos mormor och morfar ♥ Lika trevligt som vanligt. Sedan körde Ac och jag ett 50 minuters löppass och styrka på det. Lite tyngre idag, vet inte om det var värmen. Skönt nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0