Ryssland (?)

Jag tittade inte klart på hela tävlingen igår. Korkat? Men jag orkade inte. Var genomtrött och då man trodde de skulle börja rabbla poäng skulle man få vänta yttersligare. Så istället gick jag upp och läste inredningstidningar. *hehe* Vilken plats kom Perrelli på?

Nä, jag märker att det där blir mer och mer uttjatat.

Vill inte åka från landet idag. Men vi ska hem lite tidigare idag eftersom vi ska på porslinsutförsljning och äta hos mormor och morfar ♥ Solen steker och det är faktiskt varmare än igår. Igår blåste det så.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: malin (:

visst lät den underbar ja! hihi det var den också helt galet god!



den var hemmagjord, alltihopa igår var gjort by värdinnan!: ) Hihih. så himla ambitiöst! hehe! och så himla gott :)

2008-05-25 @ 09:56:35
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: ella

jag spelar fotboll :)

Och jag orkade inte heller se klart på ESC igå (;

Idag har jag spelat match och varit med en kompis

2008-05-25 @ 18:20:56
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0