Piggare

Inte ont i kroppen och ganska pigg än så länge. Skönt! Kan nog bli en bra dag det här. Super super!! Efter jobbet ska jag till banken och fixa lånen på lägenheten. Mamma ska med som eventuell hjälp. Kan alltid vara bra att vara två. Har dock ingen kunskap alls om hur man ska lägga upp lån och så, men hon på banken kan det hoppas jag *haha* Det går nog bra!

På träningschemat står 50 minuters löpning och styrka. Ska bli skönt. Känner dock att eftersom 3 av veckans löppass är 50 minuters löpning behöver jag lite variation på löprunda. Får fundera på en lång jäkel.

Höres åter, kaffe och smörgås väntar...

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag underbara kläder. Det finns en kategori som heter (KLÄDER?). Just nu finns det två klänningar, en blus och en kofta. För varje dag som går lägger jag in nya saker där. Plaggen kan bli dina, och det är bara att höra av sig. Spana in varje dag och se om du hittar något. Kram!

2008-05-21 @ 07:49:49
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: sara

Tack det samma :)

2008-05-21 @ 08:03:37
URL: http://sarasolvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0