Påminnelse

Vill avsluta kvällen med en påminnelse:
Glöm inte att tävla om de två Voodollsen :) OBS! Du kan bara välja mellan dem du ser på bilden, inga andra.
Gå in här och tävla direkt! Enkelt och inget krångligt!

Vad irriterande att jag inte känner mig trött. Promenad på 40 min vs. 2h intensiv handboll+fysträning
Går ju inte att jämföra.
Fösöker dock hela tiden intala mig att kroppen faktiskt måste vila!

FANFAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag inte ätit något godis eller annat onytigt på hela dagen!!!!
På kvällen blev det frukt (grapefrukt +banan) och en slät kopp kaffe.

Jag är så nöjd *klapp på axeln*
image365

Visst är vi coola!!!!

Kommentarer
Postat av: NADIA

Ni är skitcoola! Skönt det där ser ut, solen!

2008-05-06 @ 01:13:19
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0