Oj nu är det illa

I natt drömde jag en konstig dröm. AC och jag har ju hållt upp från allt sött nu denna vecka, med undantag en dag (lördag). Så inatt drömde jag att AC hade ätit choklad på en godisfri dag. HAhaha...drömmer man om det på det sättet så är det illa. Det kan nog bero på att vi "tävlar" om vem som kan hålla sig längst. Ingen har gett vika ännu! Och jag vet att ingen kommer göra det heller. Ingen vill förlora.

Så nu får jag vänta ändå tills på lördag innan jag får smaska i mig något gott. Igår kväll gjorde jag scones. Inte med vetemjöl (fanns inte) utan med något grövre mjöl. De blev ganska stabbiga, men nyttiga *ler*
Nä, dags att dra till jobbet.....

See you!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!:)

2008-05-12 @ 06:28:41
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0