Norrtälje - shopping

Dåligt väder blev det och shopping i Norrtälje gladde. Vi åkte in i bra tid. Mycket folk - men alla hade väl tänkt som oss. Det är så mysigt att gå omkring i Norrtälje, och jag kan verkligen känna känslan då det är sommar.

Vad blev inhandlat då?

1. Jag köpte en jätte fin och söt hare på AKEBA. En prydnads hare i tyg med stickad klänning och en liten väska. (på bilden är den till vänster)

2. Nysilver bestik skedar, gafflar, knivar. 6st av varje. Inhandlades på en antikaffär.
Dem kommer passa alldeles utmärkt till mitt kinesiska porslin.

3. Parfym - Elisabeth Ardens nya med doft av grönt te. *mmm*

       

Så jag har verkligen shoppat idag. När vi kom hem ringde mäklaren och jag ska på visning på en tvåa med fast pris. Den visningen är på tisdag. Ser fram emot det. Känns det rätt hoppas jag verkligen att den kan bli min, men vi får se helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0