Nöjd hittills!

Dagen har varit kanon hittils. Har hunnit med massa, är pigg och kommer nog orkar fara omkring lika mycket på eftermiddagen!!!
Tänk om alla dagar kunde vara som denna. Jag kommer dock få sitta ensam och äta lunch. Lite trist. Nästan alla ska iväg på lunch med en som har slutat (gått i pension). Men ibland kan det vara lite skönt att sitta själv också. Ska nog ta upp telefonen och slå en pling till AC.

Jag är också nöjd med mitt egentillverkade smycke. Gjorde det igår. Eller slängde ihop det, om man nu kan göra det då man pärlar. Har tagit bild på armbandet med min mobilkamera.
Funderar på att sätta in den bilden och visa er hur den såg ut. Ska nämligen ha en tävling framöver, och kanske kan ett sådan armband bli vinsten!
Självklart ett nygjort då :)



Go och glá Kexchoklá!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0