Min soffa

Jag köpte en soffa igår på Mio. En 3-sits soffa av modell Oxford. Perfekt! Hur fin som helst. Fick dock lägga till över tusenlappen för att få den i rött tyg. Men jag vill ha i den färgen, så det var bara att öppna plånboken.

Oxford
RÖTT SOFFTYG SKA JAG HA!

Lite synd att det är så lång leveranstid, nämligen 6-8 veckor. Skulle vilja ha soffa nu!
Fick dessutom välja tyg av trä på "fötterna" och tog mörkbrunt trä. Kommer bli ursnyggt. Sofan gick på 10200:-. Tycker inte det är så mycket för en soffa. När jag har sett hur den ser ut i lägenheten ska jag fundera över att eventuellt köpa en fotölj också i samma tyg och modell. Åhh...nöjd jag är.

Oxford Fåtölj
Här ser ni en fotölj ala Oxford. Vill ha den, får se om jag köper den också :)

Så det var helgens köp iallafall.

Vad tycker ni om modellen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0