Min lya!

Jag är så förväntans full. Kommer komma in i lägenheten på måndag, alltså den 2 juni. Ska bli kul! På något sätt är det svårt att komma ihåg hur allt var, trots att jag var där på visningen. Man kommer ju bara ihåg smågrejer.

Har samlat på mig massa kartonger med grejer ffa. porslin etc. som jag haft på mormor och morfars vind. Tog ner alla kartonger igår. Det är mycket man inte ens kommer ihåg att man hade. *hehe* Kommer bli spännade då jag ska packa upp allt. Suprise!! Nu har jag iallafall beställt soffa och köksstolar. Känns skönt att kunna släppa det iallafall.

Härnäst då?
- Matbord eventuellt!
- Tvättmaskin - vore skönt att ha en från början.
- Matta till vardagsrummet. Vilken typ av matta?
- Reparationsfonden --> nya köksluckor?


Många frågor. Kan inte riktigt bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Ja just det landslaget var det nog...

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-26 @ 18:59:01
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0