Medicin

Snart dags att packa ihop och gå från jobbet snart. Ska till Apoteket och köpa medicin till Ebba. Har fått rapport från mormor och morfar att hon är pigg och glad iallafall. Det märktes även i morse. Skönt, för vi älskar henne så otroligt mycket. Synd att hon ska vila från längre promenader bara. Men så är det, viktigt att man följer det så hon blir bra. Det vill ju alla!

AC ska till H idag efter jobbet, så det blir jag och mamma som får tampas med Gonzo och Ebba *ler* Jag känner verkligen att jag inte gör något vettigt nu när man är "ledig" på kvällarna. Dåligt av mig! Jag längtar tills vi får börja träna igen. Det tar ju kol på en att bara dega. En på jobbet sa "vad smal du har blivit" och enda orsaken till det måste vara att jag tappat muskler :( Ok, har inte ätit sött och så, men det kan ju inte vara hela sanningen.

Nä, ett litet smyg-pass med gym skulle inte skada....eller vad säger du AC?


Kommentarer
Postat av: Linda

haha nej faktiskt inte, får inte dricka kaffe under min diet.. blir tidig sömn inatt iallafall.. haha

2008-05-12 @ 17:38:03
URL: http://umelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0