Långt pass

Nu är jag rent ut sagt helt färdig. Har kört ett 50 minuters löppass och det lilla styrkeprogrammet innehållande core,armhävningar, hopp och utfallssteg. Phu! AC och jag hittade ett jätte bra och lugnt ställe att köra styrkan på. Det är verkligen många som är ute och löper nu. Men så är ju vädret det bästa också.

Innan träningen idag var jag på banken och la min lån. Känns skönt att ha det fixat och klart. *yes* Fattar inte att det snart bara är en vecka kvar. Ska bli så kul!! Vet precis hur jag ska ha det, nästan :)

Badkaret väntar..=)



Ebba - vår lilla tiger *grrr*


Kommentarer
Postat av: lisa

aahw så söt :)

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-21 @ 20:59:32
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Noleime

Jag har bloggat i ca. ett halv år men inte på en och samma blogg. Jag slutar ofta uppdatera några veckor och när jag sedan börjar om så gör jag en helt ny blogg!

men jag ska försöka att hänga i med denna så länge jag vill och orkar iallafall.

Men med denna bloggen har jag nog bloggat i ca. tre månader eller något sådant..



Ha en bra kväll!

2008-05-21 @ 21:28:03
URL: http://noleime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0