Långpromenad!

Promenad med Ebba i skogen. Det är så härligt att kunna gå omkring och inte stressa. Perfekt, de är så man ska ha det på sin lediga tid. Ebba älskade verkligen att ströva omkring. Hon nosade på allt, sprang i förväg men stannade in då vi ropade på henne. Pappa gav sig iväg för att fotografera, men det verkade inte som att hon kände vart han gick.

På en höjd plockade jag och AC jätte fina påskliljor. Mycket finare än de man köper i butiken.

På eftermiddagen är det sm-final i handboll, damer och herrar. Från 16-21. Riktig handbollseftermiddag/kväll.

Jag har hittat en lägenhet som jag är intresserad av. En tvåa! Ganska dyr månadshyra men ett fast pris. Så man slipper kanske buda. Lägenheten jag var intresserad av tidigare gick upp till hela 1 650 000kr. Tycker inte det är värt det. Den var bara 39kvm och hade ingen balkong samt 3 trappor utan hiss.

See yoo...*hehehe*

image340

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: det var så lite ;)

2008-05-01 @ 15:09:16
URL: http://liinneabjurner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0