Landet

Nu har vi varit på landet i flera dagar. Jag fattar inte hur det kan vara så stor skillnad på ett landställe då det är sol och moln/regn. Även idag har jag och Ac gått en lång skogspromenad med Ebba. Hon älskar det verkligen. Nu ligger hon helt utslagen i solen , solar den lilla magen. Här trivs hon, och det som är bra är att hon trivs lika bra hemma då hon kommer dit. Jag trot det är växlingen hon gillar.

Då vi var uppe i skogen - knakade det till . vi fick hålla i Ebba så att hon inte sprang dit och snokade. Såg inte - men det kanske var en hjort eller ett rådjur. Det roliga med Ebba är iallafall att hon egentligen är skiträdd, men låtsas vara så tuff och kaxig :) Raringen!!!!!!

Nu ska vi väl fika snart....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är min syster :)

2008-05-03 @ 11:56:41
URL: http://ssannagreen.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hihi tack så mycket tjejen :) ! Hoppas du får en trevlig helg.
kram

2008-05-03 @ 13:51:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0