Lagfest och grejer!

Fattar inte vad förmiddagen har tagit vägen. Men jag ska inte klaga, fredag och jag längtar tills jag är på landet. Ska iväg nu till kl 13. Då ska jag träffa arbetsterapeuten som jag ska ha förflyttningsutbildning med. Får se hur länge det tar. Håller vi på till 14 är det ändå ingen idé att gå tillbaka till Klingsta. Så det kanske blir kort dag idag.

Jag kommer inte kunna skriva på bloggen i helgen. Ska till landet och har ingen datorn med bredband med mig. Men den kommer defenitivt uppdateras på söndag.

Har ännu ej fått reda på om jag får flytta in i lägenheten på fredag. *vill veta*

Sedan kom ett mail idag från L.W angående lagfesten vi ska ha. Datum: nästa lördag. Då ska vi vara i Skurustugan och grilla! Nice nice!!!!

Åter kommer...

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag bara googla på handväska så kom den upp =)

2008-05-23 @ 12:36:14
URL: http://cferetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0