JIHAAAAAAAAAAA!

Lunchen är avslutad med gott resultat, mätt *hehe* Nu är det bara ett par timmars jobb sedan helg. Skönt. Ebba  har varit pigg idag. Var ute med husse och gick idag och det var inget fel på henne. *glad man blir*
Har fått kontakt med två tjejer som sharpeis och det har kännts bra att prata med dem och deras erfarenheter angående sharpeifeber.

Idag har jag betalt in handpenningen till min lägenhet. Måste sätta mig ner i helgen och försöka tänka ut lite hur jag ska ha det i lägenheten. Tyvärr kommer ingen dator med till landet så kan inte gå in och kika på webbsidor :( Men vi får se, man kan ju tänka iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Valentine

Haha, hennes första mobil ;-)

2008-05-09 @ 14:08:00
URL: http://vantee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0