Jag är med lägenhet!

Är det inte fantastiskt? Jag har köpt lägenhet, en tvåa och jag är så lycklig! Skrev på papprena idag. Ett sista steg är att föreningen ska godkänna mig, och nojig som jag är har jag börjat tänka i senarion som "tyvärr, vi tycker inte du har vad som krävs för att få flytta in". Men vi får se, skulle det av någon konstig anledning bli så får jag helt enkelt ge mig ut på nya lägenhetsspaningar :) Jag har redan börjat fundera över reparation av köket. Med i lägenheten var en reparationsfond på över 10 000:- så den kommer jag absolut ta del av och använda.

Jipiiiii!!!!!!!!!!!!

Jag har en lägenhet!


Kommentarer
Postat av: Malin

oh vad roligt :) grattis

2008-05-07 @ 19:45:35
URL: http://inapreciable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0