Ingen träning = inget snask

Så har 2 veckors vila börjat. Vila innebär ingen fysträning, dock är promenader och tex simning helt okej. Jag kommer garanterat gå som en tok eftersom jag är med i stegtävlingen. Som ni läste på rubriken är det inget snask som gäller, iallafall inte i veckorna. 1 dag har vi sagt är okej....och då kommer jag spara mig till lördagar.
Snask innebär godis, läsk, chips, kakor, bular...ja allt som kan få den lilla magen att växa *haha*
Så nu är jag laddad som bara den.
Jag ska verkligen äta frukt istället. Det är ju också gott.
Jag kan dock inte förstå hur jag i hellskotta ska kunna hålla mig att träna på 2 veckor.
*abstinens*

Nu ska jag gå, gå och gå.....jobba jobba och jobba!!!!
Snart kommer en tjej som är arbetsterapeut i Danderyd. Vi ska diskutera ett
eventuellt samarbete angående förflyttningsgenomgång.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vann jag?! JAG VANN :D Haha, wiiiiiiie! Tack så jätte mycket, ska genast kolla min mail :D kram kram!

2008-05-05 @ 09:29:40
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0