Hemma efter shopping

Nu har jag varit hemma, hunnit äta, efter att ha varit på Åhléns City med AC efter jobbet. Hon skulle vidare till Aloevera-kväll medan jag tuffade hemmåt. Det blev iallafall köpt grejer på Åhléns nämligen 2 krukor och 1 badrumsmatta.Badrumsmattan var rosa och från Himla. Jätte härligt! Det är så roligt att gå på City för där har de inte bara Åhléns produkter utan även andra märken som tex. Sia, Himla Ja, det finns en hel uppsjö.

200:- kostar denna härliga badrumsmatta

Jag är helt klart nöjd med mina inköp idag. Jag längtar verkligen tills jag får plocka upp dessa grejer i nya lyan. Dock irriterande att jag måste vänta tills den 2:a juni!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig badrumsmatta!

2008-05-13 @ 19:32:10
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0