Helkonstigt

Jag fattar verkligen ingenting! Igår kväll kollade jag på min statistik här på bloggen, på unika besökare. Den visade 93 unika besökare på kvällen. Sedan då jag tittar idag står det att det bara var 10 unika besökare. Vad är fel?Mycket....skulle jag säga!!!

Hur som, idag står en ny dag för dörren. Efter jobbet ska jag och Ac gymma. Och kl 19 ska vi promenera och prata en massa med F. Det var såå länge sedan vi sågs, så jag ser verkligen fram emot det. Får se om vi kan boka in ett datum då vi kan ses lite längre tex. tekväll hos någon! *gud så mysigt*

Regn och moln stod det i tidningen - sol och rätt skönt väder blev det. Om det nu inte lurar en massa gråa moln någonstans...som inte jag har sett. Vi får se....

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!
Tack så mycket:))
Statistiken rasade för alla igår av någon anledning....underligt iallafall!

2008-05-14 @ 08:01:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Carola L

Japp, det blev samma för mig - slutade på 2! unika besökare på alla mina två vanliga bloggar

2008-05-14 @ 11:44:21
URL: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0