Detnna vill jag ha NU!

Klockan springer iväg idag. Har dock hunnit med det jag ska. Mycket hela tiden. Hjälpmedel ska beställas och skickas tillbaka. Boende ska tränas. Men kul! :) Har möte 13.30 med andra sjukgymnaster och arbetsterapeuter. Känner egentligen inte att jag har tid, men det är bra att gå till de mötena och trevligt att träffa kollegor.

AC och jag ska gå till Åhléns efter jobbet. Stora i city. Där på inredningsavdelningen har de massa fina grejer och dyra märken också. *hehe* Får se om det är något jag kan köpa och spara. Fattar inte att jag snart ska flytta. Helt crazy faktiskt. En alldeles egen tvåa att stöka i *ahha* Inflyttningfest here I come :) Måste dock få iordning ordentligt. Massa grejer att ordna innan det blir i min smak.

DAGENS VILL HA:


2795:- kostar denna vackra!!!

Jag skulle så jätte gärna vilja köpa en sådan här fin assistent. Jag älskar att baka bla. och det skulle vara sååå skönt att slippa dega med händerna..

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just blogging och undrar om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-13 @ 11:42:17
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0