Back here - snart dags.

Så är vi åter - var trevligt hos AC. Kom hem med en hel påse bullar, den andra frös vi in hos AC. Så nu kära vänner kan vi frossa i bullar!! Jag har faktiskt dokumenterat hela bullbaket i bilder:

   
Här ska degen förgyllas med margarin, bullarna få pärlsocker och sedan till det viktigaste och höjdpunkten - provsmakningen. 5 av 5 stjärnor från mig iallafall.

Jag känner mig faktiskt som Fru Gåman, jag går och går och går.

Stegräknaren tickar på och tickar på....

Senare ska jag och AC ut och springa, känner att det kommer bli skönt att röra på sig.

Cioa!!!

Kommentarer
Postat av: SörenStören

GE MIG! bullar...

2008-05-04 @ 16:38:35
URL: http://sarahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0