tror du på spöken?

Ligger med datorn på magen och Gonzo på bröstet...tittar just nu på "Det Okända"som går varje onsdag på tv4+!
Jag vet inte om jag tror på sådant där övernaturligt. Varje gång jag tittar på det okända och mediet pratar om det som händer i huset (och allt stämmer) tänker jag alltid "undrar om de fuskar nu. de kanske stänger av kameran och så får mediet reda på vad de som ser spöken sett" Jag kan inte låta bli att tänka så.
Har du varit med om något övernaturligt???Eller vet du någon annan som har?

Jag vet flera som jag känner som säger att de har sett övernaturliga saker..vad ska man tro?
Jag tror på vad de säger men frågan är om de har livlig fantasi eller nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0