Tävling (?)

Man ser ju att det blir fler och fler tävlingar hos fler och fler som bloggar. Roligt att se tycker jag =) Många har ju fått sponsring av företag till priserna. Eftersom jag fortfarande är en ganska ynklig blogg har jag ju inte direkt några företag som vill sponsra. Men tävling skulle vara kul att ha iallfall =) Eller vad säger ni få som läser? Priset jag tänkte ha är i såfall ett smycke ala Emma. Vad sägs om sötvattenspärlor? Fint till våren och sommaren!!!
Jag vet att det finns en sida där de samlar alla bloggtävlingar. Men hur blir man uppdaterad där med sin tävling? Någon som har svaret? Vore tacksam i så fall.
Nu har jag tryckt på er en massa frågor så det får vara nog med det nu *haha* Vill ju inte jaga eller skrämma iväg er.
Men tävling blir det nog inom den närmsta tiden!!!

Håll utkik...tävlingen kommer då man minst anar det *ler*

Kommentarer
Postat av: AC

Du skulle ta ett foto till mig...mamma sa ju det =/ Då sa du nej *grr* Din dator kommer bo hos mig fram till torsdag när du kommer dit *heeh*

2008-03-26 @ 09:51:17
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: anna

Väntar ivrigt på tävling hos dig ;) hehe

2008-03-26 @ 10:46:37
URL: http://annasch89.blogg,se
Postat av: Kia

jag har sovit gott, själv då? :)

2008-03-26 @ 10:59:06
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: belladonna

det undrar jag med:S
haha visst är det, men inte när hundrasen är som 10 olika hundar i en:P

okay, sådant är ju bara så gulligt:D
vad ska du göra idag då?

2008-03-26 @ 12:12:13
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: Sofie A

Har blogg där jag samlar bloggtävlingar. Brukar kolla bloggsök för att kunna lägga in nya eller så lägger de som har tävling in en kommentar på min blogg så lägger jag i tävlingen.

Ha de fint!!

2008-03-26 @ 15:39:23
Postat av: Sofie A

Har blogg där jag samlar bloggtävlingar. Brukar kolla bloggsök för att kunna lägga in nya eller så lägger de som har tävling in en kommentar på min blogg så lägger jag i tävlingen.

Ha de fint!!

2008-03-26 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0