Söndagen är räddad!

Kvällen börjar närma sig sitt slut. Inget ber skoj på tv, därför väntar min bok "molnfri bombnatt"  som jag ännu inte läst igenom trots att den är så bra. Vet inte om jag kanske inte vill läsa ut den eftersom den är så bra! Men ikväll ska jag mysa ner mig i sängen och läsa. Dock vet jag vem som kommer knorra under sin filt..Gonzo. Han kommer väl vakna till lite då jag tänder lampan. Men han får göra det, jag måste läsa ikväll!
På söndag ska AC o jag äntligen träffa F och M. *jipi* Har längtat efter det, var så länge sedan.
Längtar även till imorgon då vi ska på födelsekalas hos C och L!!! Ska bli trevligt, och kul att kolla på melodifestivalen!!!! Heja Rongedahl. Heja Heja Heja!  Nä, inte bara för att de är tvillingar *heh*

Laddar inför matchen imorgon mot ett mycket bra lag i Sävehof. Men det kommer bli kul att spela..längtar.
Ska träffas 3h innan matchen börjar. Äta tillsammans och ladda som bara den. Hoppas på en bra match!!!
Känner att mina vader skulle behöva massage..men det får vara...sova...så får det gå över. Känner ändå inget då matchen väl drar igång..då blir man förhoppningsvis en Duracell-kanin ;0)

Nä nu tjatar Ac om att få datorn..orkar inte protestera mer..haha

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0