Sommarsemester - tipsa gärna

Ja, det är inte mer än slutet av mars, men ändå har man börjat fundera på vad som ska hända på sin semester. Jag ska ta 3 veckor och har planerat vad som ska hända på 2 av de 3 veckorna. 1 vecka Öland och 1 vecka Vätö.
Den tredje veckan ska jag, C, L och AC ta en soltripp någonstans. Var har vi inte riktigt planerat klart.
Någon som har något tips?
Det kommer bli en vecka med sol och bad..inte en massa kulturellt larv. Här ska vara semester.

image244

C, L AC och jag ska förhoppningsvis träffas nästa fredag för att äta våfflor och planera resan. Vi vet inte om vi ska boka nu eller vänta till sista minuten. Det är sådant vi bla. måste prata om. Och varför inte göra det med mumsiga våfflor?
Nu ska jag sova..imorgon träning i Nacka kl.11.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0