Solstorm - filmen

Det blev som sagt film iallafall. Kom hem från träningen vid 19.30 ca. Slängde i mig lite mat..och sedan var det filmen Solstorm. En film med bla. Mikael Persbandt och Krister Henriksson. Den var lite udda men ändå bra. Ganska färglöd film...vilket jag kan ha lite svårt för. Men betyget blir nog 3 av 5. Godkänt med andra ord.
Nu är klockan redan 21.30. Det är konstigt vad stressad man blir bara för att man ska upp tidigt imorgon.


Affiliator Affiliateprogram

Gonzo är så rolig. Han har verkligen en vilja av stål. Då vi skulle titta på filmen tänkte jag att han skulle sitta hos mig. Men nejdå...han ville vara hos mamma. Skrek och gorma...hackade och nöps. Hans kroppsspråk var verkligen tydligt. Han fick sin vilja..och därefter visslade det och hade sig. Glad att få som han ville. Är det inte charmigt så säg!!!

Nu ska jag borsta tänderna och natta..imorgon ringer klockan 5.30!!

Nu laddar jag inför denna vecka.....

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Woho toppen skoj!

Lycka till ;)

2008-03-24 @ 21:28:01
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0