Snöoväder va (?)

Godmorgon! Trodde jag var i en dröm, då jag i morse slog upp ögonen och såg hur mycket snö det var ute!!! Är det sant? Usch, tvi! Snö nu...vad ska det vara bra för? Nä..tackar vet jag barmark. Men man vet ju att det kan komma en massa snä ända in i april så det är bara att acceptera.
Igår kväll satt jag framför datorn som ett fån. Skulle bränna 2 skivor till M. Melodifestivalen 2008!!! Visste inte hur jag skulle göra så det hela slutade med ca 5 förstörda cd-skivor. För jag tror inte man kan använda dem..testade nämligen och det fungerade inte att bränna på dem sedan då jag kom på hur man gjorde.
Imorse var jag ganska pigg....Ebba var desto tröttare kan jag lova. Hon låg och sova ända tills pappa sa "Nu ska vi åka till mormor och morfar". Annars är det oftast hon som börjar knata av och an i hallen för att pappa ska snabba på med frukosten så att de kan åka. *ehhe*
Snart är det påsk. Och igår fick jag veta att vi inte har gemenasam träning på torsdag..hallen är stängd...men det trodde jag inte. Var helt inställd på träning. Då kunde jag ju ha tagit ledigt....=) Men det får va.....
Jag har 31 semesterdagar kvar detta år!!!!

Längtar......

image212
Jag och lillasyster Ebba! *isn´t she lovely?*
Jag älskar verkligen Ebba så otroligt mycket att det är svårt att beskriva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0