Snart påsk och här står jag!

Fick precis ett mail från en kollega i kommunen. Mötet imorgon är inställt. Ganska tacksam för det. Har inte varit och jobbat på 4 tisdagar, pga kurs. Sedan är det rätt mycket på jobbet nu. Snart en ny boende och då ska det tas ADL, göra vårdplanering och dylikt. Så jag är faktiskt tacksam även om det hade varit trevligt att träffa alla innan påsken.
Den här veckan är ganska seggående känns det som, och jag tror det beror på att jag redan börjar längta efter torsdag. *mm* Egentligen ska man bara låta dagarna gå....man vill ju inte att det ska för fort heller. Det har jag ju tjatat om i tidigare inlägg...att det går för fort. STOPP!
Påsk påsk och påsk!
Jag vet ungefär vad som ska hända då. Känns trist att många åker iväg på påsken när jag ska vara hemma =( C och L åker till Söderhamn, F åker hemmt hon också! Kvar blir jag =/
Tanken med fredag-måndag är att försöka vara så fri som möjligt från måsten. Ta dagen som den kommer helt enkelt.


Titta vilket härligt påslakan! Färgglatt och gulligt. Finns att köpa på www.inreda.com

Kommentarer
Postat av: C

stackarn, men det
fixar sig. jag vet inte ens hur länge Lina och ja stanna uppe. ska få se

2008-03-17 @ 15:48:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0