Shoppingspröten är känsliga nu..

Lunchrast känns skönt. Har ätit kycklingwok från wok och grillstugan i Solna! Farligt gott! Lite starkare idag kändes det som, men vet inte om det är jag som är mer känslig. Gott var det varje fall =)
Jag känner att det börjar klia lite i shopparspröten. Får antagligen lite utlopp för det på lördag då la familia ska ut och göra stan/centrum osäkert. *here we come* Dess för innan blir det en mysig fredag-med-video-kväll hos AC. Hoppas bara att hon hinner bli frisk. *krya på dig syster*
Jag har kommit på mig med en ganska lustig sak. Förr var det bara kläder som gällde då man shoppade. På senare tiden, trots att jag inte äger en lägenhet än, har det bara blivit roliga och roligare att handla inredningsgrejer som tex. porslin. Jag har blivit helt såld på Mateus och Bruka Design. Love it! Vad säger ni inte om dessa fina:

image148
Är den inte snygg? Älskar den! Ännu finare i någon vacker och glad färg..

image149
Har redan 6st sådana här ostronskålar i ljustgrönt. Mkt fina till mina rosa bruka design tallrikar och assieter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0