R.I.P Björn

Jag blev så arg då jag slog upp en sida i DN...."En björn skjuten igen". Hur f-n kan man vara så känslokall. Varför hade man valt att skjuta björnen då? Jo, för att ett opucko hade varit ute i skogen och arbetat med att skövla skog. Då får man faktiskt inse vad som kan hända. Jag förstår inte varför björnen ska få sätta livet till för det här. Varför inte skjuta ihjäl varje människa som dödar en björn????
Jämlikhet djur vs människoa Nejdå...
Inte ens i skogen kan djuren längre känna sig trygga. Var ska de då känna sin trygghet?
Jag har full förståelse för björnen som går till attack...mäniskan rörde sig väl på hans/hennes område.
Människan skrämmer mig mer och mer........

Kommentera gärna detta inlägg.....

R.I.P Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0