Onyttigheter älskar jag!

Vaför är det alltid så att man drar sig till onyttigheter? Förstår inte det där. Tänk om det vore så väl att man drog sig till frukter lika mycket som godis. Jag har ju verkligen försökt mig på en liten plan för att inte mumsa för mkt sött. På vardagarna håller jag lite stramare på snask och onyttigheter...men på helgerna är det fritt fram. Tycker jag har klarat det riktigt bra. Idag startade jag tex. dagen med en mango! Så  gott. Men gottegris som man är måste man få äta någon godisbit i veckan också. Tanken är ju inte att man ska krevera..eller hur?!

Känner doften av kladdkaka sprida sig i korridorerna och funderar på att smita iväg och kolla vem som bakar.


Verkstaderna.se

Kanske man kan förgylla fikat med liten bit kaka................(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0