Morgongympa!

Sitter man åter här vid sitt skrivbord. Ska gånga i väg till träningen om ett tag. Men innan dess tänkte jag försöka mig på att göra klart det här morgonprogrammet som jag ska ha med personalen på morgonen!
Övningar jag massa, problemet nu är musiken. Det ska vara glad och uppåtpiggande musik men samtidigt lite avkopplande. Har lyssnat på min IPOD och lyckats hitta endel bra låtar:

Salem Al Fakir - Good song 4.09 min

MIKA- Stuck in the middle 4.08 min

Michael Buble - Everything 3.36 min

James Blunt - Wisemen 3.35 min

Jack Johnson - Upside down 3.30 min

Jack Johnson - Better together 3.27 min

Vincent . Don´t hate on me 3.23 min           

Jag har helt och hållet blivit helt fast i Michael Buble!! Så bra låtar!!! Älskar dem!

Har ni några idér på musik så skriv gärna ett inlägg. Behöver tips från utomstående ;)

Ikväll är det boll som gäller! Ska bli skoj! Imorgon match mot Skånela ute i Märsta. *laddad*

image187
Bild från förra matchen mot Västerås!

image188
Glädjering efter segerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0