JSM-Silver och löpning

Jag är totalt slut. Efter att ha intagit underbart goda kroppkakor hos mormor och morfar sprang AC o jag iväg på intervallträning. 70sek löpning och 2sek vila. 18 set. Skit tufft! Men skönt då det var över. Det var så kall luft ute..lite pingislunga..eller sugrörseffekt, trots att vi värmde upp rätt länge.
Direkt då jag kom hem gick jag in och kollade på Skövdes hemsida. Såg att Skurus junisar blev 2:a! Mötte Kärra i finalen, och inte Sävehof som jag trodde. Synd att de inte kunde vinna =( Men de har verkligen gjort ett bra slutspel iallafall..vekligen!! Stor eloge till er!!!

Nu ska jag duscha och sedan väntar tv´n! Ska bli mysigt. Ser inte fram emot den här veckan riktigt. Tycker helgerna går för fort.

image178
Råttatoj (vet att det inte stavas så) Tycker han är så söt.


Affiliator Affiliateprogram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0