Jag har blivit ruinerad!

Jag har varit hos tandläkaren och blivit ruinerad! 1110:- för undersökning, tandsten och att laga ett hål! Jag har för första gången tagit bedövning..spruta för första gången. 3 gånger var jag tvungen att ta bedövning innan det gav verkan. Så nu känner jag mig helt konstig i ansiktet och läppen känns som en stor klump *haha* Usch! Var så nervös för att ta bedövning..o det kändes faktiskt men det gjorde inte så ont som jag trodde.
Jag har tidigare gått hos tandläkaren på Lidingö, men eftersom jag jobbar i Danderyd gick jag i Mörby Centrum istället. Och det kommer jag fortsätta göra för han var jätte bra, han jag gick hos!!
Nu ska jag jobba!!!

Jag ska tugga tuggummi "Extra", inte borsta tänderna med "Whitening tandkräm", använda tandtråd varannan eller varje dag!

image201

"Bra för tänderna"

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt design! ;)

2008-03-13 @ 10:16:48
URL: http://jth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0