Illamående

haha jag är så mätt så jag tror jag kommer rulla iväg till träningen ikväll! Jag och M köpte lunch idag och det blev skaldjurslasagne från Deli Italia. Helt makalöst gott men så mätt jag blev trots att jag inte åt upp allt. *rap*
Jag kommer inte ha en tanke på att ta 14.30-fika. Never! Min mage behöver nog vila!
Jag har ont i hela vänster käke. Antar att det är normalt efter sprutorna som tandläkarna tryckte upp i keften på mig :) *aj aj aj*
Ikväll efter träningen funderar jag på att sova hos systra. 21.00 efterlyst med Hasse Aro och GW Persson!
Måste stötta AC så att hon vågar titta på efterlyst *blink* Men jag ska själv erkänna att man får sig en tankeställare då man tittar på programet...för då förstår man hur många kriminella och konstiga människor det finns i detta avlånga land *hjälp*


image202
Är den inte söt?Hittade bilden på internet! Like it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0