Ikväll smäller det *poff*

Har precis satt i mig dagens lunch! Fläskkotlett med potatis. Gott! Till det intogs 2 avokadosmörgåsar =) Mums igen! Tyvärr fanns ingen citronpeppar inom räckhåll..men salt var också gott.
Känner att jag måste börja tagga upp till matchen. Har haft taggningen inom mig nu på förmiddagen, men känner att taggarna måste riktas lite utåt nu. *grrrr* Känns konstigt att spela match en måndag. På måndagar ska ju vara fysdag. Löpning och styrka på programmet. Men idag är det alltså match och det går ju inte av för hackor *hehe*

Idag är, som alla andra matcher, viktigt med vinst. Men vi vet att Västerås har ett bra lag och har deras målvakt en riktigt bra dag kan hon ta allting. Senast vi mötte dem hade hon en dålig dag, och det var tur för oss. Men egentligen ska vi inte fokusera på dem utan på oss själva. De matcher vi presterat har vi varit riktigt taggade och peppat varandra till framgång. Det ska vi göra ikväll också. Om alla tar tag i sig själva och ger allt så ska det förhoppningsvis gå vägen.....

Nu ska jag träna med mina boende....

image144
Långa steg Agda, tänk på balansen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0