Handbollen - känsla just nu

Så är det kväll igen efter en bra dag. Har Gonzo sittande på axeln..goingen....visslar och donar men vill just nu mest till mormor. Kvällens träning gick bra. Plockades in lite medicinboll och snabbhet vilket bara var kul..börjar känna mig mer och mer explosiv vilket känns skönt. Bara att hålla kvar det till nästa vecka.
På slutspelslägret i helgen ska vi ha en tävling. Inte vilken tävling som helst dock utan en tävling som går ut på följande:
- Varje spelare tar med sig en eller flera fotografier på sig själv på en ålder cirka 3-6år.
- Det är sedan tävling om vem som svarar bäst på fråVem är detta?"
- Enkelt kan tyckas, men säg inte det när vi tex har 2 tvillingpar  i laget. hehe
Ska bli roligt. Sedan har vi en ännu roligare utslagsfråga..men den håller jag på *hahaha*

Imorgon innan träningen dvs kl 17 ska jag G och AC komma till hallen och kolla igenom matchen Skuru-Eslöv på DVD. Analysera lite..eller rättare sagt mycket. Ska bli kul!!!
Sedan träningsmatch mot killarna..då jäklar..ska tagga tills dess =)


Kommentarer
Postat av: AC

har du sett webb-tv som robban håller i? kolla min blogg...=) de ska sända vår match

2008-03-26 @ 20:55:49
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0