Handboll, gym och handla!!

Mätt som en plätt. Har precis ätit middag. Taco ala Petersson går aldrig av för hackor. Gott gott!
Träningen gick bra...även om styrkan var ganska tung. Tog ett tag innan benen kom igån kan jag säga...nästan lite spagetti. Efter träningen kom mamma och pappa och hämtade AC o mig. Vi åkte och handlade lite.
Jag köpte bla. DVD-R skivor som jag ska ge till C så att han kan ladda ner film till vår filmkväll =)
Vädret idag har varit under all kritik. Tur att det var ett gympass man skulle beta av och inte ett löppass. Det är kallt och regningt. Kan det bli värre?
Kvällen då?
20.00 Obligatoriska Melodifestivalen
21.30 Kommisarie Lynley
Älskar brittiska deckarserier. Något speciellt med dem. Kommisarie Barnaby är också en mysdeckare. Riktig sådan där serie man ska se på sommaren.
Vad ska du se på tv?

BILDER från mobilen: (dagens skörd)

image129
Den här bilden tog jag på Ebba precis innan jag åkte till träning - trötter!!

image130
Köket innan jag drog min kosa....

image133
Min guldgosse lever rövare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0