Godis på maten

Lunchen är över...idag blev det blodpudding med bacon och lingonsylt + en apelsin!
Visste du att c-vitaminer hjälper oss att ta upp järnet?Så tänk på det när du ska äta järnrik mat som tex. lever,blodpudding! Efteråt blev det godis - plockgodis - som M och jag hade beställt av A då han skulle iväg.
Godis är gott! Fattar inte att folk klarar dig utan det.

Nu är det jobb fram till 16 som gäller. Då har jag varit i gång sedan 7.20 här på jobbet. Phu!
Efter det ska jag iväg till Mörby Centrum och byta ut en grej på Guldfynd samt inhandla present till Ebba.
Ska bli skönt med hemmakväll. Man är helt slut efter en vecka med heltidsjobb och träning. Jag undrar då jag får hem mina varor från Syster Lycklig! *längtar*

Jag längtar efter lägenhet också. Kollar dagligen hemnet.se om det skulle komma upp något av intresse. 1:a eller 2:a  vill jag köpa. Låg avgift är ju positivt också. Får fast jobb till sommaren..kan man ta lån nu trots att man ännu inte fått fast jobb? Någon som kan eller kan spekulera kring detta? Vore tacksam för svar....

Skiss på lägenhet Jag vill köpa snart....


Kommentarer
Postat av: Anjélica

Tack så mycket=)

2008-03-28 @ 14:27:47
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0