Full med allt möjligt

Nu har jag ätit min lunch med spagetthi och köttfärssås...och snart ska jag fylla magen med våfflor =) haha Det gör mig inte ett dugg att det är en dag försenat. Jag bara älskar våfflor och blir lite irriterad på mig själv att man inte gör det oftare. Tänk vad mycket godare det är med våfflor, grädde och sylt jämfört med en torr bulle från ICA. *Natt och dag*
Förmiddagen har varit fullspäckad. *goof* Verkligen sprungit som en duracellkanin här på huset. Borde få vältränade vader efter alla trappor *hehe*
Ikväll står handboll på schemat. Där kommer vi lägga in spänst och snabbhet också. *det älskar jag*  Det är ju snart man ska känna sig som bäst i kroppen och det är därför vi drar ner fyspasen också. Fatta: Från 5-6 fyspass i veckan till 1. *jesus*

Nu ska jag gå och göra iordning lite inför underhållningen....och träna flertalet =) =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0