Fiasko i festivalen

Jag blir lite irriterad. Varför gick inte Carola och han den där Andreas vidare? Okej, jag tycker faktiskt Nordman var okej..men det verkar som att alla verkar vilja knäcka henne. De finns säkert många som tänker "haha hon ska inte tro att hon är schlagerdrottning" och så röstar de på de andra låtarna bara för att hon inte ska gå vidare. Men det kanske är endel av spelet vad vet jag? Tycker iallafall att den där Sibel är barnslig. Vet inte hur många gånger hon neg och med barnslig röst sa "jag är så glad".

Ebba är så söt. Hon har legat i mamma och pappas säng hela kvällen. Legat och snosat på den härliga mohairfilten. Så kom jag in och knäppte några foton på oss.

image174
Suddigt....men är hon inte gullig?


Vill passa på er att kolla in denna länk. Massa bra erbjudanden!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Är faktiskt glad för att Carola inte gick viadare. Inte för att jag har något emot henne utan för att jag helt enkelt inte gillade låten och vill hellre att någon annan vinner!

2008-03-08 @ 23:13:03
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0