En morgon med Skarsgård?

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig, men denna dag kommer nog hålla sig inom ramarna!
Jag har verkligen varit pigg den här veckan och jag tror det kan bero på att jag varit så duktig att jag varje kväll gått och lagt mig innan 22.00. *klapp på axeln* Skönt när man kommer på sådant. Nu vet jag att är jag trött en morgon kan det bero på att jag lagt mig för sent. *blink*
Ja,ja..idag var inte vädret så mysigt inte. Snöslask..usch..hala fläckar och gympaskor. Sådär va?
Fick för mig att jag såg Alexander Skarsgård vid Mörby Centrum. Var det han så klev han på samma buss som mig iallafall. Vem vet, han kanske bor i Enebyberg, Djursholm? Någon som har bättre kändiskunskaper kanske? =)
Coolt om det var han (tycker iallafall jag) Men,nog pratat om det.
Åh...köpte två mangos (omogna tyvärr) som ligger och väntar på mig på skrivbordet...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0