Ebba stackarn

Ebba har en rutin..och det är gå ut och gå sista kvällsrutten kl.22.00 Idag var det annorlunda. Hon började pipa vid 21.00 trots att hon varit ute med husse kl 19.30. Någon var i örningen. Och piper Ebba så är det allvar, det har jag lärt mig. Hon slog med tassen, gick i cirklar och visade verkligen demostrativt att allt inte var som det skulle.
Jag gick ut med henne och det visade sig att hon hade ont i magen. Pluttan ♥ Inte lätt då man inte kan ta saken i egna händer. Då tänker jag verkligen "tänk så utsatta djur är i människors händer".
Nu är hon iallafall nöjd och kommer sova som en princessa =)

image235
hehehe...snacka om skön stil!!

Förresten, gå gärna in och läs http://annacarinpetersson.blogg.se där kan ni läsa mer om princessan och annat intressant...ta en titt vettja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0