Campingliv

Jaha...hemma från träningen. Kom hem otroligt bra tid 19.30 rättare sagt. Beror nog på att vi körde gympasset innan träningen samt hann med en tidig buss. Att det kan vara sådan stor skillnad fattar jag inte. Allt klaffade idag också...alla byten.

Kvällen har varit i tv´ns tecken =)
19.30 Sjukhuset. Jag ser verkligen upp till de människorna som arbetar som akkutsjukvårdare. Vilket psyke och vilken otrolig tur att de finns.
20.00 Ett roligt program om campare. Ett gott skaratt lite här och var. Rekommenderas verkligen.
Observera dock att jag är en biten dokumentärtittare =) haha

Fick mail från tränaren idag om hur Slutspelslägret kommer att se ut. Egentligen inte så mycket konstigt..bara en massa konferensgrejer =) Vi ska diskutera en massa. *blablabla* Men det för nog susen!!!


Vill tacka för alla  kommentarer angående mitt inlägg om hunden. *värmde att fler höll med*

För tänk!! Det är inte självklart att världen är full av djurvänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0