Beckfilm

Är så trött. Sitter och kollar på Beck "Lockpojken" Har sett den tidigare. Helt ok, men kanske inte den bästa Beckfilmen. Tror det här är en av de tidigare filmerna. Ska bli skönt att sova snart. *gäsp*
Har inte läst min bok "Molnfri bombnatt" på hela helgen och orkar inte ikväll heller.
Ska försöka ta lite egen tid imorgon och läsa. *längtar*
AC har laddat ner gratis teman till mobilen. Så nu har jag massa teman att välja på =) Jihaa!
Det var något krångligt med att man måste ladda ner temat till datorn först och sedan ta över den via bluetoothen.

Sedan var det ju Melodifestivalen också. Jag tycker Niklas Strömstedt  och den där sminkade bruttan skulle gå vidare. Perelli hette hon visst =)
Sedan var det ganska slätstruket. Som vanligt får man nästan börja säga.

Nu ska jag snart gå och lägga mig...orkar inte hålla ögonlocken uppe så länge till..

Zzzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0