Trötter, Zombie - what ever you want!

Här har ni mig!
Trött, tröttare, tröttast. Men det är väl ganska naturligt kanske. Jag ska inte klaga. Sista dagen på jobbet innan tre låna dagar ledigt. Underbart. Jag ser redan fram emot då klockan slår 16.

AC och jag har tankar kring vår träning. Antagligen blir det så att AC slutar tidigare, åker till mitt jobb och så springer vi här samt kör styrkan. Sedan får mamma och pappa plocka upp oss. Sedan "fahren wir zur Vätö". Jiha!

Återkommer...känner att jag skulle behöva stark kaffe nu!

Emmas konstiga tankar " va, har inte sprungit på toa, trota att jag klunkade i mig 1/2liter mjölk samt 1/2 liter provova efter träningen"

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå där!

Ja visst blir man förbannad över alla idioter som finns där ute. Riktigt irriterande faktiskt, att dem ens orkar hålla på som dem gör är ett mysterium.



Hoppas du får en bra dag iaf :) Sista dagen på jobbet idag känns lite skönare!

Kramar

2008-06-05 @ 08:18:05
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0