Stressad - igen

Fattar inte vad jag håller på med. Varför stressar jag? Vet inte om det är för att  jag var borta i måndags, men tankarna går som en karusell i skallen på mig. *nu får du sluta Emma*
Och Emma hon slutade stressa...
Gud så skönt.
Jag tänker mycket på hur jag vill ha det i lyan och vad som behövs göras. Ska bli underbart att åka upp till landet nu torsdag em tom. söndag förmiddag. Men samtidigt, tänk vad jag hade kunnat göra om jag var hemma. Måla om i hallen - vitt. Tapetsera sovrummet. Vitt (?) Mäta för att passa in bra möbler.

Fick ett sms i måndags att mina stolar är klara för avhämtling i Västberga. *åt pipsvängen ju*
Hr mamma och pappas gamla köksbord än så länge, tills jag ska köpa mitt Stockholmsbord på Englesson.

586WW Slagbord Stockholm

         Mitt dunderfina matord som jag snart ska inhandla.  5500:-








Min dunderfina stol från Ellos. Gjorde ett kap - 4 stolar 100:- + frakt 500:- = 1500:-













Det kommer bli så fint.
Funderar på att ha stolsöverdrag så sitsen inte syns. Inte så snyggt med brun sits om bordet är helvitt eller vad säger ni som läser? Tips och råd är välkomna!

Kommentarer
Postat av: AC

bra. du kan ju hämta den så börjar jag med maten???

2008-06-04 @ 09:56:04
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Jannie

Nej jag har myggbett på min fot som gjort att hela foten är helsvullen

2008-06-04 @ 10:06:48
URL: http://jannsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0