Spikat

Nu är kvällen bestämd. Det blir inte Gröna Lund ikväll (kanske lika bra det med tanke på vädret) men det blir middag i stan samt fotbollsmatchi Åkeshov :) Trevligt! Matchen börjar inte förrän 20.00 så egentligen har vi ingen brådska efter jobbet. Men hinner vi titta lite i butiker innan är det ju alltid skoj! Men jag måste alltid slå mig själv på fingrarna vad gäller porslin. Det har jag så det räcker. Men det är klart, mycket annat går ju att inhandla :)

Får se om jag tar en tur till Mörby Centrums butiker också. Åhléns framförallt. Bra  med butiker där man får bonuspoäng. Börjar dock undra varför jag aldrig får min check. AC fick en för länge sedan.

GÅ IN OCH LÄS HENNES BLOGG FÖRRESTEN!
TRYCK HÄR!

Snart ska jag iväg och träffa arbetsterapeuten J, på måndag och tisdag ska vi nämligen hållai förflyttningskurs *mm* Så sista förberedelserna blir idag! Men jag ser först fram emot en underhållande kväll och helg!


Längtar efter Ebba, mormor och morfar som är på Öland! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Haha jorå det är trevligt med likasinnade här i bloggvärlden :) Varför blir det inget eken för dig då?

2008-06-13 @ 15:26:09
URL: http://frazit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0